2013. április 25., csütörtök

Whoopie pie - hipp hipp hurrá! pite

Már többször említettem, hogy nekem a tumblr elég jelentős inspiráció, ott láttam meg tegnap reggel egy képet a whoopie pie-ról. Megtetszett, hogy úgy néz ki, mint a macaron, nagyon mutatós, de látszik rajta, hogy igazi kis pihe-puha puffancs párnácska, krémmel töltve. Aztán kerestem receptet is hozzá. Nem sok magyar nyelvű recept létezik, és a Gasztrotipp receptjét használtam, kövessétek Ti is az instrukciókat, nem is írom le még egyszer (a szerző jogok az egyik része a dolognak...). Persze annyit változtattam rajta, hogy teljes kiőrlésű lisztből és barna cukorral készítettem, a krémbe pedig vaníliát kevertem. Nekem a megadott mennyiségből 19 db pite lett. A recept ugyan nem írja, de én azt javaslom, hogy koszoljunk össze két nyomózsákot is: egyet a tésztával, egyet meg a krémmel. Kenhető lesz a krém, de szerintem szebben lehet tölteni nyomózsákkal. És akkor most a dumálás helyett egyszerűen csak képek következnek!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése